vcerejsek

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Čtvrtek Březen 13 11:23:21 CET 2003

Já jsem jednoznačně pro myšlenku klfree - nemám ani čas ani chuť zabývat se rozdělováním (rozprodejem) konektivity, kterou si zařídím sám.....já potřebuji mít přístup do netu pro komunikaci, e-mail a web správu, občas stáhnout nějaký ten update nebo tak podobně či zapařit s kamarády nějakou gamesu - ať už přes net nebo přes lokál. Organizaci a realizaci jsem ochoten obětovat co půjde, ale ne za cenu jak jsem (a i jiní) zmiňoval: že to celé nebo po částech bude financovat pár jedinců....to je pitomost..... S tím účtem pro začátek jsem to myslel tak, že by byl čistě pro fyzickou osobu; z počátku dejme tomu by museli jakékoli operace s účtem podepisovat třeba 2 osoby... Než se vyřeší problém sdružení a jeho účtu, mohlo by to vyřešit počáteční finance. Otázkou je, nakolik si mezi sebou můžeme věřit, protože o tom by to v tomhle případě bylo.

P.

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
ŠPIČKOVÁ KVALITA - zavádíme ISO 9001
GARANCE NEJNIŽŠÍCH CEN - PC + monitor již od 11.990!
k ADSL zdarma webkamera či USB flashdisk
http://www.email.cz/dexx