vcerejsek

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Čtvrtek Březen 13 11:04:06 CET 2003

Jak jsem už říkal: díky mým směnám v práci mám možnost (a jsem ochote) vytřídit si klidně 2,3,4 dny v kuse na objíždění a proměřování... Chybí mo book s potřebným železem.

P.

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
ŠPIČKOVÁ KVALITA - zavádíme ISO 9001
GARANCE NEJNIŽŠÍCH CEN - PC + monitor již od 11.990!
k ADSL zdarma webkamera či USB flashdisk
http://www.email.cz/dexx