vcerejsek

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Čtvrtek Březen 13 10:20:29 CET 2003

Dobrá...mě je z toho taky trochu smutno - z výrazu mrxe mi přišlo, že celou tu schůzku považuje za plané tlachání - ale to je jen můj dojem. Ještě tedy uvidíme, s čím (a zajak dlouho) přijdou ti userové, kteří se aktivně zapojovali do debaty o legislativní stránce.

P.