Konektivita od MRX

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Červen 30 20:43:27 CEST 2003

List-A
1000
rchive: <http://tulip.klfree.net/mailman/private/kladno>

Tak tohle je take dost dulezite tema. Prave jsem dokoncil telefonat s
Michalem Krestanem (MRX). Telefonat byl ohledne nasi dasli spoluprace a
hlavne o fakturach. Nastinil jsem mu, ze prave probihaji nejake reorganizace
v nasi siti. On chtel jiz fakturu vystavit na nejake jmeno, ale dals jsem mu
jeste termin do soboty, kdy by mela probehnout mezi nama a nim schuzka.

Schuzka by mela znamenat rozhodnuti, jestli u nej zustaneme nebo ne. Vim, ze
mate proti nemu urcite vyhrady. Vim o problemu s verejnymi IP, ale verte me,
ze on pro to dela co muze. Tedy aspon pro ty IP. Ma zakaznika, ktereho musi
presunout do jineho subnetu, aby nam mohl pridelit urcity subnet. Ten
zakaznik (Risk) je vazany na svoji IP a svuj web. Preregistrovani trva 48
hodin. Mel slibeno, ze to provede o tento vykend. Samozrejme k tomu nedoslo,
tak dalsi termin je ve stredu. Rikam, IP pro nas jsou jiz pripravene, jen je
problem s jednim zakaznikem a s jeho presunitim.

Dalsi "pro MRX" by melo byt spusteni spoje Miraclle mezi Vodojemem a
Kokosem. Tim by se uplne zrusily vypadky mezi timto uplinkem, ke kterym
doslo za dobu naseho pripojeni celkem dvakrat. Po tom co se vybuduje
Miraclle, tak na tom budeme stejne, jako kdybychom sli do GTS. Ja vim, ze me
do toho porad tlacite, ale chapajte mozne dopady rozhudnuti jit do GTS.

1. Neni mozny pristup na strechu. zarizeni (WiFi) se musi dat k nejakemu
najemnikovi. Neni to az tak uplne do detajlu projednane. Pokud by doslo k
nejakemu zatuhnuti zarizeni u najemnika a ten by nebyl doma, pak nevim, jak
by jsme spoj rozdychali. Vyhazovat pojistky v celem baraku nechci. To by u
MRX myslim, bylo bez problemu. Vim, ze nektere jeho operace take trvaji
delsi dobu, ale myslim si ze je to schudnejsi nez u najemnika na GTS.

2. Cena - na posledni schuzce jsem se s MRX dohodli, ze to pujde o 10% nize
nez u GTS. Za cenu u 2MBitu. Pokud by jsme se s MRX dohodli na nejake jine
spolupraci (tim myslim jeho prechod na GTS a mozny odkup konektivity na pul)
byl by to jiste dobry uspech.

Takze bych tu rad videl nejakou diskuzi na toto tema. Do soboty se prosim
rozhodnete kam a jak. Muzeme zatim zustat u 512 kbps a pak se rozhodnout,
ale co vim od GTS i oni cekaji na nase rozhodnuti, jestli to od nich vemem
nebo ne.

--

Beny
ICQ 170499804