Kdo by moch co delat????

Viperx viperx na seznam.cz
Pondělí Červen 30 16:22:58 CEST 2003

Tak s timhle Radku 100% souhlasim!!!
Neni problem cloveka co je zakladni uzivatel a ma zajem naucit sitovat.
Kdyz to vezmu za sebe tak ja jsem se to taky naucil tak ze jsem ze zacatku
koukal nekomu pod ruce a pak jsem to sam zkousel....
Takze ti kdo mate zajem se neco naucit a pak pomahat s budovanim KlFree
HLASTE SE!!!!

Viperx

P.S: Rad bych se naucil Javu ale nemam na to vubec cas :-(
Ale kdyztak vim na koho se obratit :-)

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d8yLo0wPDHA.2368 na redwarf...