Clanek na web

Petr Kraus viperx na seznam.cz
Pondělí Červen 30 14:32:36 CEST 2003

Ja klidne psat budu, ale uz ted mi psal Japan ze ma podobnej clanek
rozpracovanej. Takze by to chtelo udelat neky vlakno kde kdyz nekdo
zacne neco psat tak to oznami ostatnim. Protoze je hezky ze by vzniklo
hafo clanku o tom samym a pak se vybral ten nejlepsi, ale to jde delat
kdyz neni potreba napsat hodne clanku. Ted momentalne je potreba napsat
aspon neco.

Zalozim vlakno kde se bude oznamovat co kdo pise. Tim se tyhle duplicity
odstranej.

Viperx

Jenik napsal(a):
> jen piš
> edotoři ti to pak schvalý a vidají pokud by tam byl nejaky probs, tak dame
> echo co opravit.
>
> hoy
>

> "Petr Kraus" <viperx na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:vbNM4ctPDHA.2964 na redwarf...

1000
ístupový bod, ale je na něj vidět