komentář ke článku: Sbírka na ROUTER

Petr Kraus viperx na seznam.cz
Pondělí Červen 30 09:50:08 CEST 2003

Jenik napsal(a):

> 1) klfree.net se nerozpadne o to se postaram i kdybych te mnel beny
> prisadrovat na strechu jako antenu :)

To snad ne :-)

> 2) otazku financovani musime quick vyresit

S tomhle souhlasim!!!

> 3) sdruzeni je nutne ihned resit a odlehcit frantovy praci.

Frantik je skutecne pretizen. Chtelo by to aby delal jen
"administrativni" praci. A praci se zapojovanim lidi, vyrizovanio
emailu, propagaci by mel delat nekdo jinej. Nejlepe dat dohromady naky
pracovni skupiny....

> 4) je potreba ted o prazdiny se vyce schazet a rychle resit ne jako doposud,
> kdy delal jenom nekdo.

K tem schuzkam se primlouvam. Je jasny ze se urcite najde nekdo kdo
zrovna nebude moct, ale snad se vzdycky sejde tolik lidi aby se neco
dohodlo. Dyt prece kazdej ma naky nazory a napady ktery prosazuje.

> 5) lidi se musi zapojit vsichni

Vsichni se bohuzel nezapojej nikdy, ale snad se zapoji vetsina!!!

> Jestli se do toho neopreme vsichni, tak se to opravdu rozpadne, a bude se to
> delat tak jako doted.
> Pod kazdym node vznikne vlasni gw s omezenym poctem useru, a to nechcem. Ja
> chci vedet ze muzu callnout komukoliv.

To je bohuzel pravda a snad to tu k tomu nikdy nedospeje!!!!

Viperx

(sorry ze je v hlavicce moje jmeno a ne nick, ale jsem v praci a odsud
jinak nemuzu....)