varovani

Jenik mracek na stromc.cz
Pondělí Červen 30 09:22:18 CEST 2003

Toto varovani bylo akceptovano do 10 hodin frantikovou zenou :).
Bohuzel rozzuzleni neprislo na konferu, tak jenom pisu, aby toto nebylo
mrtve.

Nevim jestli sahani na muj stroj skoncily, protoze sem cely stroj
zaignoroval na svem fw.

Vcera sem jeste rikal jetsonovy, ze nejaky apjet3 mne porad posila UDP :)))
A my vime uz vime proc.
Osahava si stroje na wan portu.

Jenik

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:AK4jxmPPDHA.2964 na redwarf...
> ahoj,
>
> Someone from jurak.klfree.net [192.168.129.63], port 3788 wants to send
UDP