Re: komentáø ke èlánku: Sbírka na ROUTER

Viperx viperx na seznam.cz
Neděle Červen 29 09:39:14 CEST 2003

X-List-
1000
Received-Date: Sun, 29 Jun 2003 07:40:04 -0000

Radku mas pravdu. Nejden ze ziskat penize by timto zpusobem trvalo dlouho,
ale hlavne by byla znevyhodnena ta "stara garda". A to se mi zda jako
nesmysl. Kdyby se to melo delat takhle tak by nekde musela bejt napsana max
castka kterou musi jeden clovek zaplatit. A tim by pro nej byl s
financovanim konec. Dalsi investice by platili novejsi clenove, ale opet jen
do max castky.
Zda se mi to hodne malo pruzny. Lepsi je to podle me zaplatit pri vstupu a
potom prispet jen na nakou nutnou velkou investici ktera by byla potreba. To
klidne spusobem kterej nevrhnul Jenik. Takova investice bude urcite potreba,
ale urcite jich nebude moc.... a navic bude uz dost lidi aby se to pekne
rozlozilo....

Viperx

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:yLgiM4gPDHA.3096 na redwarf...

http://www.klfree.net/!phpRS/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=200306200