Novy uzivatele pod AP-Radek

Viperx viperx na seznam.cz
Sobota Červen 28 09:46:48 CEST 2003

Jeste k tem "sosalum". Meli by si uvedomit ze ta 512kbps linka co mame neni
zas tak moc na sosani. Vemte si ze kdyz dva sosalove sosaj ve stejnou chvii
rychlosti 25kb/s=200kbps. Soucet je 400kbps. Pro ostatni zbyde 112kbps. No a
kdyz si chce 5 lidi prohlidnout nakej web tak jim to leze hur nez na
modemu!!! Parkrat se mi to za posledni tyden stalo!!! a byl to des!!!

Proto prosim vsechny lidi co si chtej neco stahnout (ja si taky neco sosnu)
aby sledovali statistiky na tulipovi. Myslim ze jsou velice dobre zpracovane
a je na nich videt jak je linka vytizena.
No a kdyz vidim ze je skoro plna tak nezacnu sosat, ale kdyz tam skoro nikdo
neni a statistika se plazi na nakejch 100kbps tak si neco stahnu. Ale
nepustim to naplno ale omezim to na 10-15kb/s.
A i pak satistiky sleduji a jakmile by to bylo pretizeny tak to sosani
proste zastavim a budu pokracovat nekdy jindy. Vetsina programu uz rychlost
umi omezovat tak je prosim pouzivejte.

K tomu "obtezovani" obcas mi tu taky vyhodi Kerio nakou hlasku ze se sem
chce nekdo dostat. Existuje program Kerio Personal Firewall kterej je velice
jednoduchej. Proste se vas zepta jestli chcete povolit tento odchozi packet
nebo ne. To seme je s prichozima. Kdyz si ho nainstalijete tak budete mit
prehled o tom co vase PC posila a prijima za packety a uz se nebude stavat
ze nekdo xxx.klfree.net bude nekoho bombardovat nakejma packetama. Bylo by
taky dobra na to zridit vlakno na konfere, protoze nekdo to nemusi vedet a
jeho PC to proste dela. Kdyz se o tom dozvi tak mu urcite nekdo poradi jak
to zarazit.

Viperx