Novy uzivatele pod AP-Radek

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Červen 28 08:45:17 CEST 2003

Ja jen k tem 2000.

Myslim si, ze ty 2000 nejsou pro Node na ktery je user pripojeny. Myslim, ze
jsme se dohodli, ze ty 2000 jsou do kasy celeho Klfree. Pokud se to nekomu
nelibi nebo se nelibi nektere veci kolem sdruzeni muze sem neco napsat.
Myslim, ze mu to bude vysvetleno a ze to pochopi.

Nechci se tu ted rozepisovat o sdruzeni. O tom co chci a nechci zmenit, ale
pokud jsem se jednou dohodli na tom, ze 2000 pujdou do celkove kasy, tak to
tak proste bude. Je ale na druhou stranu jasne, ze se muze nekomu nelibit
nepruhlednost celeho systemu. To ze nikde neni na vnitrni siti vyveseno
kolik sdruzeni vybralo penez, co se za to koupilo, kolik zbiva je jasne
minus, ktere odrazuje nektere cleny Klfree vlozit sve finance na tento ucet.
Vim o tom, ze Franta ma tabulku v Exelu, kde ma jasne videt, jake finance
pres jeho ucet protehly.  Je jen na nem, aby se dohodl s nejakym spravcem
Tulipa, aby  mu bylo umozneno to tam vystavit. Myslim, ze v tomhle problem
neni.
Nemyslim si, ze by se Kladno melo kouskovat na finance pro jednotliva Node.
To bych videl jako plus u Node, ktera nejsou na Kladne. Treba priklad
Dretovic, Bustehradu a Stehlcevse. Pokud je tam 25 mozny useru, tak oni sami
vyberou 50000. Tyto penize by meli oni sami pouzit k nakupu potrebneho HW na
propojeni vsech tri vesnic. I  kdyby tam meli mit pet hopu. Samozrejme jen
na HW potrebny pro sit, ne pro klienty. A pokud jim neco zustane, tak zbytek
vlozit do spolecne kasy.
A Kladno? To finacovat ze spolecneho. Musi se ale vymyslet nastroj, kterym
by se urcovalo, jaka AP jsou po
1000
treba vybudovat v soucastne dobe. Vydel bych
to tak, ze by se zastupci jednotlivych uzemi jednom za mesic sesly a rekli
si, je potreba to a to. Mam na tomhle moznem AP 10 useru, potrebuji tolik a
tolik penez.

Dalsi veci, ktera se dost posledni dobou probira je to, ze jsou mezi nama
lidi co bud dost sosaji nebo nejakym zpusobem obtezuji majitele jinych pc.
Myslim, ze je nacase, aby jsme vydali nejake prohlaseni o tom, jak se user
ma chovat na siti a pokud se tak chovat nebude, tak mu striktne bud zakazat
net nebo jinym zpusobem mu domluvit.
K sosalum jen to, ze urcite existuje nejaky nastoj, jak omezit trafic na
jednotlive IP. Pokud se user i po domluve bude chovat, jako doposud, ze
omezi pristup ostatnim na net, pak mu snizit rychlost na minimum, ktere by
jsme mohli po upgrade na vyssi rychlost garantovat.

Jsou to jen takove moje vize, ale je potreba to resit a to co nejdrve. Do 10
mame na rozmyslenou jestli zustaneme u MRXe nebo prejdem jinam a nemuzeme se
tu hadat na vlastnim pisecku co udelame se sdruzenim. Proto bych rad, aby se
tu kazdy kdo ma zajem o Klfree k tomu vyjadril a napsal sve postrehy a
myslenky.
Dekuji vsem.
--

Beny
ICQ 170499804
> no mne je to celkem jedno
> muzeme o tom hlasovat :))
>
> spis mne rekni jak si pokrocil stimhle ?
> dolejs      A     192.168.129.34
> dolejs2     A     192.168.129.35
> dolejs3     A     192.168.129.36
>
> nebo to mam odriznout ??
> je to mrtve
>
> asi obe deti odriznu z netu a ze stat .
>
> Jinak ktem ip.
> Mne je to celkem jedno, klidne dame, ty dva tisice sou na dohode s node na
> ktery je pripojeny.
> Ahoj
>

> "Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> [...]
ale