Web klfree

Jenik mracek na stromc.cz
Středa Červen 25 12:10:07 CEST 2003

Ano chyba opravena.
Vytvoril
1000
 jsem alias z /klfree.net/ na virtual klfree.net nez se nam vrati
dns.
Dale, ano je tam null, tedy skoro. Jeste nikdo nebyl schopen prehodnotit
clanky ve stavajicim webu a prevest do noveho redakcniho systemu.

Holt co si clovek neudela sam to nema.
Ty jetsone, kdyz mas cas tady psat zase rejpavy mejly, co kdybys to rovnou
napsal na redakcni system :).
Dam ti autorsky pristup a muzete publikovat.

Treba ty jete, mohl bys vyrobit nejaky pekny how to d-link a proc ne d-link
900AP+ jako klient.
Aby se poucili ti co si budou kupovat HW.

A toto plati pro vsechny. Samo se to neudela. Ja vse sam nestihnu.
A pokud bude vytravavat pasivita, tak to zacnu delat po svem :).

Ahoj

"Jetson" <jetson na iol.cz> píše v diskusním příspěvku
news:xWEkB$qODHA.2964 na redwarf...