Node jenik

Jenik mracek na stromc.cz
Středa Červen 25 10:11:42 CEST 2003

panove tak to mam radost

Mohly by jste popsat jak ste dosahly tohoto vysledku ?.
Ze by to bylo tim ze jsem odstranil ten bordel na balkone :)))).

Kazdopadne vam asi zitra nahodim stroj u mne doma, aby jste si mohly testnou
speed od meho (prozatimniho) node.
Jenik

Hoy.

"lubie" <lubie na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:AQIxeBqODHA.3096 na redwarf...