Node jenik

Jenik mracek na stromc.cz
Pondělí Červen 23 09:53:49 CEST 2003

Jelikoz cim dal tim vic zajemcu mne kontaktuje o to abych vybudoval node na
strese, hledam zajemce kteri by mne stim pomohly.
Sice ne ted, ale v nejblissi dobe zacnu zajistovat vselijake ty zalezitosti
ohledne povoleni atd.
Jelikoz v zari nam budou delat penovou strechu, takovou tu jednovrstvou, tak
asi vyte co to znamena, nebudu moci na strechu.

Pokud by sme tam chtely lezt bylo by potreba vybudovyl ochoz kolem
vytahovky.
Svarecku bych mnel , vyroba by nebyla tak tezka a montaz take ne , o ni bych
se postaral. Asak mne chyby material.
Pak uz by sme mohly vesele kolem me boudy umistovat mraky anten :).

Jsou-li nejaci zajemci , piste zde. Pokud bude zajem dostatecny , budu
uvazovat o investici sveho casu v tomto smeru.
Pokud bych vas usvitil z balkonu, tim lepe. To by slo ihned .).

Ahoj

Jenik