Vypadky Uplink Pavlii

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Červen 20 07:48:04 CEST 2003

Tak vcerejsi zkouska nedopadla dobre. AP Pavlii se na Vodarenskou nechytlo.
Dnes tedy dojde k opetovnemu zdemontovani AP na Vodarenske a k jeho montazi
u mne. V nedeli odpoledne se budeme snazit s Pavlim pomoci natoceni anteny a
zmenou polarizace k primemu spoji mezi Vodarenskou a Pavlim.

Dekuji za pochopeni, Beny.

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:iYuWJAiNDHA.2964 na redwarf...
> Dnesni den dojde ke konfiguraci Uplinku na AP Pavlii. Prosim o trpelivost
> vsech
1000
, kdo jsou na Pavliiho napojeni. Tim zmizi navzdy AP Beny z povrchu

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.