Klfree na Doksy

Radek Pogl na seznam.cz
Pátek Červen 13 12:50:20 CEST 2003

1000
ladno na klfree.net>

Ju, odhadl jsi to dobre ... ja jsem ted bohuzel z casovych duvodu
trosku mimo deni, tak nemam presny prehled, jak to s tim pripojenim
Dogez vypada, ale co vim, tak tam jsou lidi pripojeny jen na MRXe
(rozdelovsky vezaky) a ten do klfree nepatri ...

Hodne se o to pripojeni Dogez zajimal taky Roman Janatka alias kbelda
(kbelda na stuohm.org) a asi ten nejpovolanejsi je Beny :o)

Jinak ja osobne mam ted v planu se poptat po moznosti (jen moznosti,
ciste informativne) jestli by se nedalo dat nejaky AP na 2.
rozdelovsky vezak. Mam tam druhy bydliste, ale bohuzel v prizemi a z
Dogez je videt jenom 6 hornich patrer (dat neco na strechu pry neni
mozne, ale mozna by projevil zajem nedko ze sousedu a dalo by se mu
to dat do okna)

Radek

Reklama:
Uvažujete o automobilu? Nevíte, kde na něj vzít? Jak a kde ho pojistit? Sledujte přílohu Auto 2003 na http://auto.finance.cz