FW: Sterbinovka

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pátek Červen 13 08:49:55 CEST 2003

-----Original Message-----
From: Jan Mracek
Sent: Friday, June 13, 2003 8:49 AM
To: 'Vít Hauptman'
Subject: RE: Sterbinovka

Dohaje ...
Toho sem se bal :)))

Chlape, nedokazu te presne lokalizovat
Nepoznal by ses nekde na tehlech foto ? http://www.klfree.net/!old/foto/

Prohlidni si foto ze strechy a okna balkonu
Kdyby ses nasel posly mne zakrouskovanej jpeg.

Myslim ze budes nekde v oblasti baumax ...
Jestli pudu na strechu to se uvidi jestli bude zajem.
Bude stim moc práce. A strachu aby to někdo nevotocil.
Hlavne papirovani scimz nemam moc skusenosti.

Ale klidne nahoru pujdu.

Kolik vas tam je ?

Kazdopadne se stavim udelame foto, sice nevim kdy, ale urcite ano. Chci se kouknout co znaseho baraku vidis. Ted jedu o vykendu na sraz.

Napis co umis, do ceho bys prispel.
Prispevek poslu na konferu, a ty se taky registruj.
Na klfree.net je navod.

http://tulip.klfree.net/mailman/

Jenik

http://www.klfree.net/