Re: APčko... chjo ;;

Contour allskonar na allskonar.net
Čtvrtek Červen 12 19:48:05 CEST 2003

ZprávaTo je fajn, že neignoruje :-)
Co se konfery týče, psal jsem a maily si vybíram - třeba mi ale nechodí všechno, co já vim :-) (což je docela možný).
Btw, díky...

Contour

  ----- Original Message -----
  From: Jan Mracek
  To: Contour
  Cc: kladno na klfree.net
  Sent: Thursday, June 12, 2003 9:07 AM
  Subject: RE: APčko... chjo ;;

  no neignoruje.

  Jestli chces je nekolik moznosti.

  1) v praze www.nc.cz objednat 7205AP , myslim ze tam dve navic maji.
  2) japan ma ted na testovani XI1500 nejaky AP ma dve, ale pocitam ze driv nez po testech nebudou k prodeji, nemuzu za nej mluvit.
  3) ovis by byl, kdybys mne kontaktoval drive tj o den drive nejpozdeji tak ho mas. Resp. do hodiny. Je benyho. A asi mu pises na blbej mejl.

  Ten ovis je ted pod proudem a asi tyden bude, jestli ho vymnenim za XI1550 se jeste uvidi.
  Testujeme tam na tom sterbinovku. Jede mne to ted z balkonu na kanale 4 ssid kLfREE
  Vozaruju stim celou sitnou :)).

  Pak se to prestehuje na vodarenskou.

  Mimochodem, poslu to i na konferu, a ty se na ni nauc chodit !.
  Tam na tom makame vsici, vcetne pavliiho.

  Cau