Re: APèko...chjo ;;

Jenik mracek na stromc.cz
Čtvrtek Červen 12 14:33:57 CEST 2003

no a zcomaxy se museji vrati do 12 dni.
Tj. Japan povidal ze si koupi XI626tku
masina s linuxem je taky hotova. Tak to tam vtom rozchodime, snad s pomoci
bozi :).
A to apecko od japana pak dame k tobe.
Mno mame 12 dnu ... :(.

A pak ti seberu vsesmer :) A udelam nejaky uchylny uplink k sobe, hihi :).
Mimochodem, DesSto by mohlo bejt uz v srpnu k mani. Takze change AP to
optika :).

Hoy.

Jenik

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:um2WhkNMDHA.2368 na redwarf...
> Tak jsme to s Jenikem vymysleli. Priveze me dneska (doufam) toho Zcomaxe.
> jsem tu jeste nemel. Naklientim se snim na sterbinu s Edimaxem. Ovis tim
> padem zbude pro toho kloucka od Delvity.
>
> Beny
>

> "Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:mailman.45.1055402231.891.kladno na klfree.net...
> bude

> pro

> driv nez po testech nebudou k prode
1000