Sterbinovka

Jenik mracek na stromc.cz
Čtvrtek Červen 12 09:59:30 CEST 2003

Tak se stalo.

Vcera vecer sem zacal zarit s meho balkonu na kanale 4 ssid kLfREE.
Uz mam prvniho klienta japana :).
Tece nam to mezi sebou pekne, prumerne 420 kb/s spicky se nam vcera
vysplhaly na 520 kb/s.

Fotodokumentace je na internim webu.

http://tulip/gall/hardware/testovani_sterbiny.....

to uz doklikate, ja to z hlavy netrefim.

Udaje sou pekne, rssi u japana cca 1km 80/50 coz je slusny.

Jelikoz tedka apeckuje ovis, a je o nej zajem asi to vymnenim za jednu
XI1550 co mame na testy.
Puvodni plan dalsi predelavky site byl, ze ja se odpojim od benyho vsesmeru
a odnesu svyho klienta k nemu a naklientim se na ap.
Takze misto bych odlehcil traffic na benyho vsesmeru. Jak ste si jiz vcera
vsimly, rychlost od japana klesla z 200 na 20kb/s :).
To je ta moje rychlost :)) . Tou vymnenou by sme mohly dostahnout tak
200-400 rychlost.

Kdo by se rad napich, muze, ale ne na furt. Sterbina pude na vodarenskou,
aspon tak to rikal beny.

Stav
 beny *- - - - jenik__ovis* - - - - japan
plan
 beny- - - - - ovis* - - - - japan
                      \__jenik

Legenda:
* - node v ap modu
- - - -  wifi spoj
_____ lan spoj

ovis - http://www.ovislink.cz/produkty/wireless/wl1100ap/index.htm
ostatni Apecka sou edimaxovy, klasika.

JM

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:VTKPoPqLDHA.2868 na redwarf...
> Tak jsme dneska s Jenikem zapakovali sterbinovku do futralu od odpadu.
Meli