APčko... chjo ;;

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Červen 12 09:16:35 CEST 2003

Rozmyslete si, jak to bude s tim Ovisem. Jestli ten, ktery jsem privezl, bude
pro Contoura, nebo jestli Contour potrebuje jeste jeden.

Ja na to rozhodnuti cekam, abych to objednal vsechno najednou: hardware pro
router a zaroven Ovisy.

Kdyz koupime dalsi Ovis, nezbyde pak zbytecne Benymu jeden plonkovej?

1000