RONJA

Petr Podrazský petr.podrazsky na tiscali.cz
Úterý Červen 10 17:51:43 CEST 2003

Zdravim stavitele, hlavne elektroniky. :-)
Tistaky s opravenou vysilaci casti (verze 1.1) jsou u me na "serveru"
Je to ale jen v BMP a EPS.
Je tam i TP interface v Eaglu.

http://podrazsky/disk/ELEKTRO/Ronja
nebo zvenku http://tulip.klfree.net:1111/disk/ELEKTRO/Ronja

Ja to mam postavene prave na nich a zadne chyby jsem nenasel.
Jinak tyhle predlohy mam na filmech a muzu je zapujcit.

Doporucuju zamerit se na neco "moderneji" reseneho, nez je tahe Ronja.
Milan rikal o tom Crusederu a ja jsem jeste narazil na DESSTO opticke
pojitko 10/100 MBit.
http://penguin.cz/~hwsoft/dessto/

Docela bych se na necem i podilel, ale ted mam zkouskove. Treba o
prazdninach, ale to mozna budu zas pryc.. :-)

Hodne uspechu.

---
Petr Podrazský