Novy user u Pavliho

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Čtvrtek Červen 5 19:49:24 CEST 2003

   Noveho zajemce vidim (osobne), vim kde bydli a v okamziku
pripojeni mam jeho osobni udaje. Clovek se da po kratkem povidani
otipnout docela slusne. Samozrejme ze nekdo "muze projit", ale ty
krajni pripady (a to nemyslim jen na stranu hackeru ... i tu opacnou
- tj. "skupinu informacni kriminality" pri policejnim prezidiu PCR).
Pred par lety byl jejich byvaly sef Dastych u nas ve skole na
"besede" (pripravoval jsem mimo jine "vyzdobu" jeho recnickeho
pultiku) ... a tohle je typicky scenar pro "sledovani aktivit
nezaviskych skupin". Samozrejme netvrdim, ze prave tento user je
patri do podobne kategorie, ale takovyhle zpusob zapojovani novych
lidi je fakt dost nebezpecny!!!

Frantik

Dne 5. červen 2003, Beny, <kostecka.tomas na seznam.cz> napsal:

> A Franto ty vis, kdyz napojis nejakeho noveho usera, ktereho si sice videl,
> ze te neni nejaky hecker? Kde mas zaruku, ze prave ten tvuj bude cisty?
>

> "Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:mailman.35.1054833950.891.kladno na klfree.net...
>    Tak tohle je hooodne odvazne. Uvedomujete si, ze to muze byt
> kdokoliv!!!! Od hackera az po "Dastycha". O konkurenci, ktera muze
> skodit nemluve... Uvedomujete si, ze ho poustite bez jakehokoliv
> zavazku do site??? Takze pokud mate nekdo neco (filmiky, apod.)
> nasdileno, tak doporucuji okamzite zavrit
1000
. Hlavne ve vasem zajmu...

> Frantik

> Reklama:
> Jsi připraven na nejvyhodnejši surfování přes
> http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=55048%26url=http://www.razdva.cz

Reklama:
Připrav se na nejpříšernější zážitek v životě na http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz