Novy user u Pavliho

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Čtvrtek Červen 5 19:25:43 CEST 2003

   Tak tohle je hooodne odvazne. Uvedomujete si, ze to muze byt
kdokoliv!!!! Od hackera az po "Dastycha". O konkurenci, ktera muze
skodit nemluve... Uvedomujete si, ze ho poustite bez jakehokoliv
zavazku do site??? Takze pokud mate nekdo neco (filmiky, apod.)
nasdileno, tak doporucuji okamzite zavrit. Hlavne ve vasem zajmu...

Frantik

Dne 5. červen 2003, Beny, <kostecka.tomas na seznam.cz> napsal:

> Dneska se napojil novy user. Zavolal, chytil jsem vas signal - muzu se
> napojit? Dal jsem mu IP je hotovo. IP 129.14 nick Frank
> --
>

> Beny
> ICQ 170499804
> 777/636569