Výpadek Iris-Západ

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Středa Červen 4 09:15:47 CEST 2003

1000

Tentokrat o nicem nevim, posledni odstavka byla od pondeli 20:30 do utery 0:22
(tedy zhruba 4 hodiny). Pokud Ti to jeste potom nefungovalo, dej mi vedet
(jestlize to nemyslis ironicky). Za ty dlouhe 4 hodiny se jeste jednou
omlouvam, snazim se vzdy pripadny vypadek zkratit na minimum, beham po byte,
abych vysetril kazdou vterinu.  Tentokrat jsem musel jet s kartou do Prahy, ale
spechal jsem take, jak to slo. Bez ty karty bych riskoval, ze vyhodim 2000 Kc
do vzduchu, tak jsem byl presvedcenej, ze to za to stoji. Nebudu to delat casto.

Milan