Výpadek Iris-Západ

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Červen 3 00:29:52 CEST 2003

Tak se to protahlo trochu vic, prazska doprava mne zdrzela dele, nez jsem
ocekaval. Iris nastartoval teprve v 0:22. Prominte. Bohuzel nejsme ziskovi,
takze nejsou penize na prebytecny hardware, kdyz potrebuju nejaky na testy,
musim vzit z beziciho routeru. Ale budeme se to snazit delat vyjimecne.

Milan