Testy s Milanem

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Neděle Červen 1 11:58:11 CEST 2003

1000
dno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=subscribe>

Ano, jeste jsem chtel neco overit, ale vetsina testu probehla v pohode.
Takze mame moznost pouzivat AP od Ovise, 11 Mbit, SNMP sprava (stejny ATMEL
chipset a stejna funkce jako ve zminovanych Edimaxech), RSMA konektor, rizeni
vykonu atd atd. za super cenu 4000 vcetne DPH.

Myslim, ze se to vyrovna tem AP od Zcomaxu (prestoze jsem tato AP jeste
nevidel), ale cena bude asi mnohem lepsi.

Milan