zase to spadlo :-(((((((

Radek pogl na seznam.cz
Neděle Červen 1 15:02:59 CEST 2003

Je fakt, ze ted to pada casteji, ... Ja vypadek zaznamenal, ale jiny ...
Musel jsem restartovat nase AP ... Bylo to vcera neco kolem 10ty vecer.

Chova se to ale zvlastne, vetsinou to vypada tak, ze po lokale normalne
muzu, pingnu az k benymu 192.168.129.6, ale na tulipa uz to nejde.

Mam pocit, ze je to vetsinou po vetsim traficu, me to vypadlo po tom, co
jsem od japana stahoval nejaky mp3 :) ... Myslim, ze minule to bylo taky
po nejakym sosani ...

Mozna je to blbost, ale me napadlo, jestli by to nemohlo byt nejakym
switchem mezi 129.6 a 129.1 ??? ... Ikdyz by pak bylo divny, kdyby to
nabehlo po restartu AP :)))

Radek

-----Original Message-----
From: kladno-bounces na klfree.net [mailto:kladno-bounces na klfree.net] On
Behalf Of pavel.kappler na email.cz
Sent: Saturday, May 31, 2003 3:39 PM
To: kladno na klfree.net
Subject: zase to spadlo :-(((((((

Kluci, ted pred chvilkou jsem zase musel resetovat svoje AP
(uplink-beny).......nejak to posledni dobou pada :-/ Nevite nekdo
pravdepodobny syndrom? A krom toho je mi divne, ze nikdo z useru za mnou
mi nevolal ani nenapsal SMS - ze by to vsem chodilo krome me? To se mi
nejak nezda.... Dik za jakekoli info.

P.

MIDI Dream MUSIC
ICQ 38655535
+420-732-675975
http://phudba.vmoste.cz

______
ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX - špičková kvalita, garance nejnižších cen
Počítač s Intel Pentium 4 2,66 GHz a 17" za 22.990,- vč. DPH!
http://www.email.cz/dexx