Sterbinovka

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Červenec 30 15:17:14 CEST 2003

Jeste me napadlo.

Bylo by k veci, kdyby se nasel v nasich radach nejaky dobry AtoCadysta a
hodit to na celkovy vykres. Vim, ze Japan je v tomhle
1000
smeru odbornik, ale
nechci ho s tim zatezovat. Viperx rikal, ze to tez umi, tak az prijede z
dovoleny, tak ho hnedka zamestnam, tedy pokud se nenajde nekdo dalsi.

Ja se pokusim sehnad nekoho ve Strojirnach nebo v Centrasu, kdo by byl
ochotnej udelat sloty v antene na CNC freze. Ja v praci muzu na normalni
udelat take, ale je to dosti zdlouhave a pokud jich bude potreba vice a ja
si myslim, ze za podminek co to stoji a co to umi, jich nasadime co nejvice,
tak by se to urcite vyplatilo. Material koupime, jen udelat ty sloty. Cenu
nevim, ale pokud by si nekdo rekl za 5 anten 1000,- tak mu ho asi dam.
Skuste nekoho take oslovit, jestli nema znameho na CNC freze.

Beny

Beny <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku:4JQwckpVDHA.2612 na redwarf...