e-volby

Radek pogl na seznam.cz
Středa Červenec 30 02:06:55 CEST 2003

Kodovani opravdu haprovalo ... momentalne ale by to melo byt OK ... ikdyz je
to trosku hybrid ... databaze MySQL ... kodovani ISO-8859-2 , nic jinyho
snad ani poradne neumi :) ... Java, jak jinak nez UTF-8 ... no a na vystup
win-1250 ... hlavne z tradice, vetsina prohlizecu je MS-IE

Ucet zridim, ale zatim zmena hesla uzivatelem neni mozna :) ... az bude,
zkusim tam naimportovat vsechny uzivatele treba z DNS, kazdy si pak bude
moct ten svuj ucet "privlastnit" :o)

Jinak diky moc za reakci ... uvital bych od vsech hlavne navrhy co a jak
delat DAL ... co by
1000
bylo potreba nejvic a jaka funkcnost by tam mela byt
nejdrive (casem bude vsechno ;-) ... ja to zatim delam podle sveho, ale to
neni asi dobre!!!

contour / contour

Radek

"Contour" <allskonar na allskonar.net> píše v diskusním příspěvku
news:UOJsOTaVDHA.532 na redwarf...
Nějak ti tam asi haprovalo při ukládání kódování - btw, na cp1250 se
vybodni, ne :-)
Ju a klidně mi tam taky zřiď účet - heslo si kdyžtak dodatečně změnim,
prozatim jsem tam kouknul přes benyho :-)

Contour

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:7oXOGIWVDHA.2496 na redwarf...