Mereni na Vodarenske

Jenik mracek na stromc.cz
Úterý Červenec 29 09:33:44 CEST 2003

Skupina JaJe padla vycerpanim.

Info:
Mereni na konci kabelu 15dbi
mereni pod antenou 30dbi

pri odpojenych userech rychlost netu 30kBps
pri odpojenych useru rychlost stahovani www.ipworks.cz/test.iso 160 kBps

tak nevim kde je chyba. Podle mne tam delaji bordel dve veci paralerne.
1) dost drsna konektivita od mrx
2) spatny link na vodojem

reseni. Odladime link na vodojem a sezeme nekde jeste 15 dbi na vodarenskou.
1) vymneni se antena na vodojemu
2) zatopi se pod ovisem
3) posune se antena na vodojem blize k plechovce (zkraceni trasy) popr se
provrta vtech spravnych mistech.

Info: Franta mne vcera sdelil, i kdyz nechtel ( jenom moje myslenka ) ze
pripojil usery kolem kauflandu v kaskadakach. Myslim ze japan potvrdi, ze
takhle informace byla podana dosti nerovne a neprimo. Mysto aby se chlubil
:). Dotaz vzesl z otazky, kde je tech 10 lidi co chtel franta pridat na
mrska do subnetu 129.xx. Kvuly precislovani.
Mimochodem, sem se snazil otocit antenu jih na VOD. NEslo to. Je festove
pridelana. Tak nevim jak se mohla povotocit. Leda ze by nejaky bezdomovec
pristal padakem na VOD :).

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:uhihVwYVDHA.2496 na redwarf...