Muj DLINK

Jenik mracek na stromc.cz
Pondělí Červenec 28 20:06:01 CEST 2003

bla bla bla bla

zase ta komunikace
leva nevy co dela prava.

hlavne ze si to pisete soukromne
dneska ti ho privezem, tak koukej byt doma, nevim jak to dlouho vydrzi bez
povsimnuti na rohozce pred domem :)

ahoj

"Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.7.1059409252.1383.kladno na klfree.net...
Jen pro upresneni - 26.7.2003 jsem dostal od Japana mail, ktery
koncil vetou:

> U Jeníka je už volný ten Dlink - dal jsem mu svého Edíka.

   Takze jsem predpokladal, ze je SKUTECNE VOLNY. Proto jsem v mailu
zminoval sveho "volneho" DLINKa. Nevim, co vsechno se stalo v nedeli
- pokud byl DLINK nekam havarijne pouzit, mohl nekdo alespon
pipnout... Kdyz jsem v minulych dnech mluvil s Radkem, tak mluvil jen
o nejakem spatnem switchi ... a dostal ode mne hned nabidku na
zapujceni nahradniho switchika. Tak jak to tedy je??? O meho DLINKa
(zatim stale jeste placeneho z nasich rodinnych financi) mam stale
moooc velky zajem - ty lidi na nej cekaji uz skoro mesic a me by se
konecne z jejich vkladu vratilo 5000,-Kc.

Frantik

Reklama:
POZOR! Nova SkodaFabia RS - prvni vybusny dies
1000
el
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=56528%26url=http://www.adrenalindiesel.cz