JaJe dalsi plan

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červenec 27 22:52:08 CEST 2003

Pokud me to zitra vyjde vyrazim dopoledne na Vodaresnkou preletovat
konektory. Jsem domluvenej s Milanem, ze pred letovani promeri na dalku
kvalitu spoje a pak to porovname. Ten kabel jsem delal ja, tak me prosim
nechte ho opravit.

Tim padem nepujde asi tak na 30 minut net. Az vyrazim dam na konferu vedet.

beny

Jenik <mracek na stromc.cz> píše v diskusním
příspěvku:YLotvvEVDHA.2496 na redwarf...