mereni useru, informace pro vas.

JAPAN japan1 na seznam.cz
Neděle Červenec 27 16:59:09 CEST 2003

Pokud nevíte čím přispět, zde uvádím plán na tento týden:

1.Letáková akce v oblasti rozdělov - vašíčkova, fr.šrámka a jiné okolní
ulice - řešit v UT
2.Pomoc s nákupe
1000
m pro link Dřetovice - pomoc Jetsonovi s držákem na komín -
řešit v dohodě s Jetsonem
3. Upravit RACK na vodárenskou - vykuchat lednici a upravit pro MRSK 1 a 2 -
řešit ve ST
4. Provést uzemnění antén na Vodárenské - materiál dodám- řešit co
nejdříve - čas bouřek je tu
5. Obejít některé nové zájemce - poskytnout o nás INFO atd. - kontakty dodám
6. Vybudovat link Jetson - Dřetovice + useri - největší akce KLfree - chce
to více schopných lidí - řešit po nákupu HW
7. Pomoci při INFO schůzce pro Rozdělov - 1.8.18,00 před Pavlího barákem -
sejdou se zájemci z rozdělova
8. Pomoci při číslování a evidenci majetku - rozvézt inventární čísla na
majetek Klfree - štítky dodám
9. Pomoci při zapojování nových userů - v rámci svých možností a lokality
10. Letákové akce - dle vybraných lokalit a ve svém okolí - roznos letáků -
letáky dostupné u Jeníka - stačí vyzvednout

Sami vidíte, že toho není málo a že na to prostě 3-4 nestačí. Díky za pomoc.

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:WurivpEVDHA.2496 na redwarf...