Sraz srdcaru kLfREE !!!

Jenik mracek na stromc.cz
Sobota Červenec 26 19:03:24 CEST 2003

info pro vas

Na bucku mame spravce z klfree. Tak nevim co resite.
Palikin tam mnel jet 9 a 10, ale jede snama.
Tak pojedeme na bucek, a palikn bude snama, i tam, no a tak se to spoji, za
dobrych podminek.

vid palkine :)))).

Jenik

"Martina" <M.Steinerova na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:UpmDmc5UDHA.2436 na redwarf...
> [...]
> moznost.
>
> Na IRC vyhrozujete me a na schuzi Radkovi,ze jestli nepojedem tak nas
> odpojite.Kdyz uz si to naplanujem,tak to vypada,ze se mezi sebou popereme
> nebo tak,ze nikam nepojedem.
> To by me ale docela mrzelo.
> Hlavne se dohodnete do ctvrtka.Pak odjizdime pryc a nebudeme mit moznost
> sledovat kam se jede a jestli vubec.
>
> Mejte se fajn
>
> Martina
> P.S. doufam,ze se na me nekdo nenastve.
>

> "Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku

Visnove,
1000
.