Zaklad noveho mapoveho systemu - jak na souradnice?

Martina M.Steinerova na seznam.cz
Sobota Červenec 19 10:22:42 CEST 2003

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.0.1058543555.1383.kladno na klfree.net...
> Ahoj,
>
> premyslim nad zakladem noveho mapoveho systemu. Ve skutecnosti to zacalo
tim,
> ze jsem se snazil vymyslet databazi, do ktere bychom zanesli vsechny
uzivatele
> a topologii site. Ale to dost souvisi s (topografickym) umistenim
zarizeni,
> takze se nejdrive zkusim chvili venovat mapam...

Ja ted davam dohromady tu databazi uzivatelu, majetku, node a financi ...
zatim toho ale moc nemam :) ... urcite by mi pomohlo, kdyby tu jeste jednou
zaznelo jake informace by se tam meli uchovavat.

Zatim mam takovyto pracovni navrh entit:

* Uzivatel - odpovida kazdemu jenotklivni (Jmeno, RC, adresa .... osobni
Role )
* Role - predtsvuje ulohu clena v systemu a vazou se k ni prava, kazdy
uzivatel ma alespon jednu svoji osobni roli. Uzivatel muze mit vice Roli, a
v roli muze byt vice uzivatelu, casem by bylo mozne i role do sebe obsazovat
navzajem, dedeni prav.
* Node - seznam node ve stromove strukture, kazdy node ma nejaky nadrizeny.
Node muze byt PC, AP, Router, ale mozna i switch, zkratka jakykoli HW, ktery
je zapojen v siti a ma nejakou adresu (IP, MAC) tim by byla dana topologie
* Soupis majetku, vazal by se na Node, ale to zatim moc dobre promysleno
nemam.
* Seznam platem - asi by byli dvoji, mesicni a vstupni poplatky, ty by se
vazali na Uzivatele, ostatni by se pak vazali na Node (HW v siti)

Radek