Sraz srdcaru kLfREE !!!

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Červenec 15 16:54:39 CEST 2003

List-Help
1000
: <mailto:kladno-request na klfree.net?subject=help>

Pokud mohu. Byl jsem tento vykend ve Zbecne. Camp plny neni, byli jsme tam
na minulem srazu, vime do ceho jdeme.
Cestou zpet jsem se stavel u Suchy Huby (Sykorice). Tam je situace stale
stejna, ikdyz je jiz otevreny nejaky pristresek, jako restaurace. Ceny jsou
dost male 20 osoba, 10 stan, 25 auto.

Branov je mysim off topic. Byl jsem tam vloni, jak pred, tak i po zaplavach.
Vse znicene, nevim v jakem je to stavu. Stejne mohu mluvit i o Visnove, ale
rikam ze jsem tam tedka nebyl, takze nevim jestli je to jiz opravene.

Beny

lubie <lubie na seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku:1xggejqSDHA.2404 na redwarf...
> Jelikoz jste nereagovali na navrhy terminu, tak sem vybral termin sam :-))
> A to 9. a 10. srpna!
>
> Pokud nejsou pripominky, tak bych byl docela rad se dohodnout na miste!
>
> Zatim sem od znamych dostal typ, a to Sykorice,Racice(tam sem byl ale
> hospoda nic moc a dalsi je kousek cesty - ale jinak dobry) a pak
Branov(nebo