Internet Kladno!?

Mostock xradad na seznam.cz
Středa Červenec 9 14:46:07 CEST 2003

1000
mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=subscribe>

jukni se na strabky www.klfree.net/!phprs
tam najdes clanek jak se napojit na irc (diskuzni kanal)a podobny vecicky
btw : to cos psala frantikovy se spis pise do osobnich meilu nez na konferu
ponevadz to tu muze cist temer kdokoliv!(a taky cte :-( )

"Martina" <M.Steinerova na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:xNQcfehRDHA.3084 na redwarf...