Internet Kladno!?

Martina M.Steinerova na seznam.cz
Středa Červenec 9 14:18:43 CEST 2003

ahoj diky za mile privitani.Doufam,ze se ty casy rychle zmeni a bude zas
vsechno ok.Mrzelo by me, kdyby to nevydrzelo,kdyz uz do toho clovek
investoval.
A jak to vypada se siti dneska?? Nerozhadali jste se zas s Frantikem?

Martina

"Mostock" <xradad na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:7juTlJhRDHA.2428 na redwarf...