info pro tomyho a ostatni veritele/meritele :)))

Tomas Konupek kuzilek na tessera.cz
Středa Červenec 9 00:56:05 CEST 2003

Jak jste rikal...

Zadnou nepotrebujete...

:-)
  "Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku news:WPTHhLaRDHA.2428 na redwarf...
  Tak jo,

  sekl jsem se jenom ve jmene, a za to se vam omlouvam.
  Ty dalsi moje plky, nemnely s vami nic spolecneho.

  Po telefonu jste mne tvrdil, ze jsem napsal, ze program od ctu je info od vas, jak vidite v te vete se nic nepise, ale to je ted jedno, ze ! :)
  To kdo provadel mereni jsem take nerikal , jenom ze jste dodal data.
  No dale to rozebirat nebudu, sekl jsem se jenom ve jmenu :).

  Kazdopadne je skvele, ze si nenechavate z konference preposilat emaily od vasi sekretarky, asi, ale ctete si ji sam.
  Az si zase budete myslet ze je neco v neporadku, klidne to sem napiste, my vam urcite poradime, ci pomuzeme vyresit vas problem, samozrejme , pokud to bude v nasich / mych silach vam pomoci. Musime taky pracovat, ze, delame to zdarma , ne jako vy :).

  PS:Prosim, kam mame poslat onech zminovanych 100.000,-Kc za licenci na BEZLICENCNI PASMO ???

  Jenik

    "Tomas Konupek" <kuzilek na tessera.cz> píše v diskusním příspěvku news:jeAq8YZRDHA.2424 na redwarf...
    Dobry den,

    rad bych se k teto zprave take vyjadril:

    Nejdriv bych se mel asi predstavit. Jmenuji se Tomas Konupek a ne Knupek jak zde bylo uvedeno, ale to pripisuji spis preslechu nez zameru.

    Jsem jednim z tech, co byli ruseni v oblasti Sitne. Ne ze by ruseni prestalo, ale bylo eliminovano na takovou hodnotu, ze alepon ma sit castecne "funguje". Bohuzel firme Peret Bohemia zatim ne...

    Jedna z veci, ve ktere zde doslo k omylu je ta, ze ja jsem neprovadel ono mereni nybrz Peret.
    Dalsi vec je ta, ze ten program neni "OD" CTU, ale panove z CTU ho obcas pouzivaji k naskenovani siti...

    Mam dojem ze veci se maj uvadet takove jake jsou.

    A myslim, ze p. Jenik po nasem telefonickem rozhovoru se mnou souhlasi...

    Jinak jsem se dozvedel ze hledate,
1000
 nebo jste hledali noveho dodavatele konektivity???

    Chtel bych se zeptat jak jste postoupili a pokud ji jste se rozhodli tak bych se (ciste z profesionalni zvedavosti) rad dozvedel kolik (jakou rychlost) a za jake penize jste se ji rozhodli nakupovat... Tedy pokud to neni tajemstvi.

    S pratelskym pozdravem

    Tomas Konupek