Internet Kladno!?

Martina M.Steinerova na seznam.cz
Úterý Červenec 8 23:25:21 CEST 2003

ahojky lidičky

tak jsem se konečně dostala na konferu a muzu si v klidu procist co
zajimaveho tu resite.
Jen doufam v to,ze kdyz jsem ted vstoupila mezi vas,tak se sdruzeni
nerozpadne a ze spolecne najdeme reseni problemu, ktery snad trapi nas
vsechny.

Ahoj Martina

"Jetson" <jetson na iol.cz> píše v diskusním příspěvku
news:fX9JBcWRDHA.1180 na redwarf...