info pro tomyho a ostatni veritele/meritele :)))

Tomas Konupek kuzilek na tessera.cz
Úterý Červenec 8 23:14:30 CEST 2003

Dobry den,

rad bych se k teto zprave take vyjadril:

Nejdriv bych se mel asi predstavit. Jmenuji se Tomas Konupek a ne Knupek jak zde bylo uvedeno, ale to pripisuji spis preslechu nez zameru.

Jsem jednim z tech, co byli ruseni v oblasti Sitne. Ne ze by ruseni prestalo, ale bylo eliminovano na takovou hodnotu, ze alepon ma sit castecne "funguje". Bohuzel firme Peret Bohemia zatim ne...

Jedna z veci, ve ktere zde doslo k omylu je ta, ze ja jsem neprovadel ono mereni nybrz Peret.
Dalsi vec je ta, ze ten program neni "OD" CTU, ale panove z CTU ho obcas pouzivaji k naskenovani siti...

Mam dojem ze veci se maj uvadet takove jake jsou.

A myslim, ze p. Jenik po nasem telefonickem rozhovoru se mnou souhlasi...

Jinak jsem se dozvedel ze hledate, nebo jste hledali noveho dodavatele konektivity???

Chtel bych se zeptat jak jste postoupili a pokud ji jste se rozhodli tak bych se (ciste z profesionalni zvedavosti) rad dozvedel kolik (jakou rychlost) a za jake penize jste se ji rozhodli nakupovat... Tedy pokud to neni tajemstvi.

S pratelskym pozdravem

Tomas Konupek