rychlost .

Jan Tůma j.tuma na email.cz
Neděle Červenec 6 22:09:00 CEST 2003

Ne kazdy je takovy nocni ptak, aby cekal do noci az se
bude moct kouknout na statistiky a popripade spustit
svoje nocni stahovani. Ja bych si treba nocni stahovani
naplanoval v getrightu ci necem obdobnem a sel klidne spat.
Takze model "nez zacnes stahovat, tak se koukni na statistiky"
bych videl jako pouzitelny ve dne a ne v noci.
Smutne je, ze nocni ptaci by nemeli moc interaktivni pripojeni,
ale to fakt nevim jak uz resit. Nic jednoducheho a efektivniho
me nenapada.

Gumidek.

"lubie" <lubie na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dcWCt%238QDHA.2368 na redwarf...