rychlost .

lubie lubie na seznam.cz
Neděle Červenec 6 16:53:26 CEST 2003

Precedence
1000
: list

Ne, nic takoveho, jako rozestvavani to neni! A napsal bych to kazdymu, kdo
by tohle udelal!
Ano, rekli jsme si, ze pokud si nekdo chce nekdo neco sosnout, tak v noci!

Ja tim prizpevkem myslel to, ze se mi nelibi pristup. A neni to mysleny na
zadnou partu konkretne - to by mohl byt kdokoliv!  Ja jako dobry pristup
vidim to, ze pokud chci pustit sosani na 60Kb/s+  - tedy naplno, tak se
kouknu na statistiky, jestli tam nekdo neni a pak to pustim! A je prece
jedno jestli to je ve 12:00, nebo v 04:00!!  Takhle to delam porad - na
statistiky koukam v prumeru kazdejch 5min!

Ale i tohle by bylo ok - ja kdyz to udelam, tak ma kdokoliv moznost mi
napsat na ICQ, IRC, zavolat. Takze dale to byla narazka na to, ze nemam
moznost, tak jako u vetsiny ostatnich, mu proste napsat pres cokoliv,
zavolat:  "Prosim te, mohl bys to na chvili stahnout, potrebuju si neco
zaridit."
Tohle sou duvody proc jsem se pod to taky podepsal!

hoy

---
No virs at all!!!
lubie / Tony / Jakub / Boobah