rychlost .

Jenik mracek na stromc.cz
Neděle Červenec 6 16:49:33 CEST 2003

Ano,
ja jsem buch
a ty jsi jak moje matka, taky si vybere co potrebuje a pouzije proti.

Ale no tak stando. System je vymyslen, projed konferu zpet. Milan jiz psal
jak to bude.
Jsou 3 moznosti.

Ta co jsem napsal je nejbrutalnejsi , ale take nejspravedlivejsi.
Nebudeme ted to resit, alespon ne tak jak si to napsal.
Budu tvuj prispevek brat velmy v uvozovkach. Musime se trosku bavit na
urovni , ze.

"Jetson" <jetson na iol.cz> píše v diskusním příspěvku
news:EGP$Hq8QDHA.2368 na redwarf...