rychlost .

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červenec 6 15:50:18 CEST 2003

Aha tohle je konstruktivni reseni, ja myslel ze to je jen ironie. To jsem
cetl samozrejme. Reseni nic neresi.

Navrh: Napsat Rad site. To, jak se meji lidi na siti chovat, kyd co stahovat
a s tim jim nechat podespisovat smlouvy. Pokud se tak choivat nebudou, pak
jim snizit rychlost na nejake minimum (32-64kbps) a ne delit pro vsechny
stejne. Takhle se chovaji a podotykam ze budou chovat nekteri useri. S tim
se proste setkas vsude a uvidis, ze takovy lide tu v nasi sity budou
vzdicky. Proto se musime na to pripravit a vymyslet kunstruktivni navrh a ne
to, ze budu deli cele pasmo userama. To pak je dost spatny pristup cele
veci.

Beny

Jenik <mracek na stromc.cz> píše v diskusním
příspěvku:iKLolO8QDHA.2964 na redwarf...
> [...]
>
> moje slova:
> Ted trosku z jineho soudku:
> Zverejni email na pana soucka a juraka. Rad bych jim neco napsal. Nebo jim
> alespon vysvetli co je to konfera.
> Nebo dopadneme tak, ze sectu cleny, vydelim tim konektivitu a rozstriham
pro
> kazdeho svuj vlastni kanal o nekolika kbps.
>

> nechci se hadat.
>
> vtomto vlakne jsem to napsal dost slusne a o IK nebylo ani slovo.
> Ale co dodat.
>
> Jenik
>

> "Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
1000
taci rici kde.