rychlost .

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červenec 6 14:46:02 CEST 2003

Honzo moc rad bych vedel, jak jsi tenhle mail myslel. Chapu ze te sere, ze
ti nejde zrovna net, aly myslim, ze nepsanym pravidlem v nasi site je to, za
pokud nekdo chce neco sosnout, tak ze to bude delat v noci. Pokud panu
Jurakovi co Souckovi tohle jiz nekdo zdelil, tak on to proste udelal a me to
pripada,jako kdyby jste s Japanem  a Lubim cekali do doby, kdy bude neco
tahat z netu.

Chapu tohle jako utok s tim cilem rozestvat lidi v Klfree proti Fratntikovi.
Ja bych uvital konstruktivni napad, jak cely tento problem resit. Podle mne
musi byt dana jasna pravidla a to pisemnou formou, jak se lidi maji na siti
chovat a pokud to nebudou dodrzovat, tak musi vedet, jake sankce z toho
muzou plynout. Myslim si ze napad jako typu 10 GB mesicne a pak rychlost
64kbps jsou dosti blbe. Proste se musis s userem dohodnout na tom, ze to
bude resit on sam individualne. Pokud to neumi tak mu muzeme pomoci s
nastaveni sosacich programu a pokud by to nechtel, tak mu proste prodame jen
64 kbps za 350,- a pak at si tam dela co chce.

Honzo, jestli si ty takhle predstavujes klid zbrani, tak ja rozhodne ne.
Hlavne si ujasni s jakym cilem jdes na dnesni schuzku a rekni to tam na
rovinu, jestli si pro zachovani jedne site na Kladne nebo jestli jsi pro dva
na sobe nezavysle subjekty.

Beny.

Jenik <mracek na stromc.cz> píše v diskusním
příspěvku:vCSHrX1QDHA.2368 na redwarf...
> jenom pro informaci
>
> czfree.net stranka se mne nacita uz 2 minuty.
> vlastne vsechny ostatni a nejenom mne.
> vlastne z jinych mist je situace stejna.
>
> zacina to byt nesnesitelne. pripadam si jako na modemu, vla
1000
stne jeste
hure.