KLfree / IK

Jenik mracek na stromc.cz
Neděle Červenec 6 02:16:13 CEST 2003

>Vcera to bylo jasne vysvetleno
>Petrem Kantorem a nize uvedeny pokus o "plivnuti do tvare" povazuji
>za hloupy utok na snahu o jednotnou sit.

Ja si teda na nic nepamatuji, ze bych slysel nejake vysvetleni.
A doufam ze nemyslis mne, kdo ti plivl do tvare, protoze si nic nepamatuji.
U tebe je jeden velky problem, nic nestihas a nenechas si pomoc.
My nejsme blbci, kteri delaji ze neco umeji, i kdyz si to myslis.
Kdyz reknes , napises, vsechny tyhle krasny veci , ze jsou ci  budou, tak
o.k. To jsi rikal uz kdysi.
No ale nejsou.

Tak se nediv, ze sme prisly s vlastnim resenim.
Mysli Franto !

Nikdo ti nenadava, nikdo te nebojkotuje, jedeme pro spolecnou vec, i kdyz ty
to asi beres jinak.
At za tebe mluvy ciny, a ne sliby.

Muj otec rika, sliby jsou chyby :).

Musel jsem reagovat, s delsim odstupem, abych to napsal co nejslusneji a
konstruktivne.

Dnes v 18-00 se dohodnem na finalnim reseni.
Pokud ne, bude to dost drsne.

Ted trosku z jineho soudku:
Zverejni email na pana soucka a juraka. Rad bych jim neco napsal. Nebo jim
alespon vysvetli co je to konfera.
Nebo dopadneme tak, ze sectu cleny, vydelim tim konektivitu a rozstriham pro
kazdeho svuj vlastni kanal o nekolika kbps.

Jenik