Novy user

Jenik mracek na stromc.cz
Sobota Červenec 5 16:51:11 CEST 2003

ano,
to je presne ono

muze se stat, ze dnes si se pripojil naposledy, do zitra vecer.
Pak ti asi vylitne net a vubec vsechno.
Oprasis modem :).

Uvidime jak to dopadne.
Ale napsal si to pekne : "Zdravim vsechny lidicky z KlFree !!!"

:)

dalsi dukaz, ze kLfREE ma obrovsky potencial, jmeno a auru.

Jenik

"Jan Tůma" <j.tuma na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:#EqRjhvQDHA.3096 na redwarf...