Male ohlednuti do minulosti a trocha te budoucnosti

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Červenec 4 17:12:47 CEST 2003

ja navrhuju tebe
aspon budes neco delat.

psst, 48 hodin klid zbrani. Prece nechcete abych to slozil na 48hod do modu
read only .)

"Jetson" <jetson na iol.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3aQeo4jQDHA.2964 na redwarf...
> JAPANe,
> prosím nebuď tragéd. Nebaví mne být vážný, jen abych se někomu neotřel o
> jeho ego a temné hlášky
>
>  "...je čas, abychom se tedy jakožto nazývané militantní a revoluční
křídlo
> odpojili.
> Děkuji za příspěvek a měj se"
>
> mne po 9 letech manželství moc neberou. Navíc nikam nemíří (tedy kromě
> jednoho směru).
>
> Tak neblbni a radši se vyj
1000
ádři, jak bys viděl Benyho jako předsedu?